Чупахіна С. В. Розвиток логічного мислення дошкільників: теоретичні засади / С. В. Чупахіна // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 474-478. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розкрито суть, значення та засади розвитку логічних здібностей дітей дошкільного віку. Наведено приклади, які допоможуть вихователям навчати дітей оперувати логічною "картиною світу", розкривати взаємозв'язки в живій та неживій природі. Акцентовано увагу на формуванні логічних прийомів як важливого чинника, який сприяє розвитку процесу мислення дітей. Конкретизовано завдання, які формують у дітей певні логічні операції, а саме: завдання синтетичного характеру; постановка різних завдань до одного об'єкта; завдання на знаходження "зайвого" предмета; виділення фігури з композиції, утвореної накладенням одних форм на інших; завдання, в якому від дитини вимагається порівняння предметів за різними ознаками, за зовнішніми ознаками, за змістом. Визначено етапи становлення та розвитку передумов логічного мислення: "порівняння - класифікація - узагальнення - моделювання". Раскрыты суть, значение и основы развития логических способностей детей дошкольного возраста. Приведены примеры, помогающие воспитателям учить детей оперировать логической "картиной мира", раскрывать взаимосвязи в живой и неживой природе. Акцентовано внимание на формировании логических приемов как важного фактора, способствующего развитию процесса мышления детей. Конкретизированы задачи, которые формируют у детей определенные логические операции, а именно: задачи синтетического характера; постановка различных задач к одному объекту; задания на нахождение "лишнего" предмета; выделение фигуры из композиции, образованной наложением одних форм на другие; задачи, в которых от ребенка требуется сравнение предметов по разным признакам, по внешним признакам, по содержанию. Определены этапы становления и развития предпосылок логического мышления: "сравнение - классификация - обобщение - моделирование". The article analyzes laws of developing preschooler's logical thought; substantiates necessity and possibility of developing logical sphere of child; suggests some tasks which form children's logical operations; proves necessity to teach children to operate the logical "picture of the world". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|