РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414577<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чупахіна С. В. 
Розвиток логічного мислення дошкільників: теоретичні засади / С. В. Чупахіна // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 474-478. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито суть, значення та засади розвитку логічних здібностей дітей дошкільного віку. Наведено приклади, які допоможуть вихователям навчати дітей оперувати логічною "картиною світу", розкривати взаємозв'язки в живій та неживій природі. Акцентовано увагу на формуванні логічних прийомів як важливого чинника, який сприяє розвитку процесу мислення дітей. Конкретизовано завдання, які формують у дітей певні логічні операції, а саме: завдання синтетичного характеру; постановка різних завдань до одного об'єкта; завдання на знаходження "зайвого" предмета; виділення фігури з композиції, утвореної накладенням одних форм на інших; завдання, в якому від дитини вимагається порівняння предметів за різними ознаками, за зовнішніми ознаками, за змістом. Визначено етапи становлення та розвитку передумов логічного мислення: "порівняння - класифікація - узагальнення - моделювання".

Раскрыты суть, значение и основы развития логических способностей детей дошкольного возраста. Приведены примеры, помогающие воспитателям учить детей оперировать логической "картиной мира", раскрывать взаимосвязи в живой и неживой природе. Акцентовано внимание на формировании логических приемов как важного фактора, способствующего развитию процесса мышления детей. Конкретизированы задачи, которые формируют у детей определенные логические операции, а именно: задачи синтетического характера; постановка различных задач к одному объекту; задания на нахождение "лишнего" предмета; выделение фигуры из композиции, образованной наложением одних форм на другие; задачи, в которых от ребенка требуется сравнение предметов по разным признакам, по внешним признакам, по содержанию. Определены этапы становления и развития предпосылок логического мышления: "сравнение - классификация - обобщение - моделирование".

The article analyzes laws of developing preschooler's logical thought; substantiates necessity and possibility of developing logical sphere of child; suggests some tasks which form children's logical operations; proves necessity to teach children to operate the logical "picture of the world".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського