РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414578<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шевчук І. В. 
Творчі підходи до вивчення математики в початкових класах / І. В. Шевчук // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 478-482. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено актуальність проблеми розвитку творчого мислення учнів початкових класів засобами математики на різних етапах уроку. Зроблено спробу розробити методичну систему завдань, які стануть основою для розвитку творчого мислення учнів початкових класів у процесі вивчення математики. Наведено різні види творчої роботи над текстовими задачами, зроблено компаративний аналіз творчого розв'язування задач та формального; обгрунтовано доцільність зосередження уваги дітей на схованих залежностях. Констатовано позитивний вплив граф-схем під час розв'язування задач на узагальнений спосіб їх розв'язування, на встановлення зв'язків, що існують між даними та невідомими величинами, формування у дітей алгоритмічної культури. Визначено правила реалізації творчої діяльності учнів.

Освещена актуальность проблемы развития творческого мышления учащихся начальных классов средствами математики на различных этапах урока. Сделана попытка разработать методическую систему заданий, которые станут основой для развития творческого мышления детей. Приведены различные виды творческой работы над текстовыми задачами, сделан компаративный анализ творческого и формального решения задач; обоснована целесообразность сосредоточения внимания детей на скрытой зависимости между элементами задачи. Констатировано позитивное влияние граф-схем при решении задач на обобщенный образ их решения, на установление связей, существующих между заданными и неизвестными величинами, формирование у детей алгоритмической культуры. Определены правила реализации творческой деятельности учащихся.

The article reveals urgency of the problem of developing creative thinking of primary school pupils by means of mathematics at various lesson stages white working on compound text tasks in the process of their analysis, as well as during the use of effective methods of doing them.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р1-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського