РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414619<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Родіонова Л. 
Концептуальні засади вивчення історії економіки та економічної думки / Л. Родіонова // Вища шк.. - 2012. - № 2. - С. 87-93. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано критеріально-періодизаційні та теоретико-методологічні аспекти концептуальних засад формування історико-економічних знань у системі фундаментальної економічної освіти. Досліджено три періоди , що хронологічно і тематично охоплюють програмний матеріал: господарство первісних суспільств (кінець IV –III тис. до н.е. – -XV ст. н.е.), становлення та розвиток індустріальної макроцивілізації (XVI ст. – 1980- ті рр. – ХХІ ст.), формування глобальної економіки та економіки знань (1990-ті рр. – XХІ ст.). Встановлено, що узагальнювальний підхід до змісту наповнення дослідження полягає у використанні сучасного світового наукового знання та відмові від стереотипів. Відзначено, що науково-практичне значення дослідження полягає в тому, що студенти отримують продуктивні знання з історії економіки та економічної думки, які навчають розуміти минуле, сучасне та прогнозувати майбутнє, сприяють вільному творчому мисленню.

Проанализированы критериально-периодизацийнные и теоретико-методологические аспекты концептуальных основ формирования историко-экономических знаний в системе фундаментального экономического образования. Исследованы три периода, хронологически и тематически охватывающие программный материал: хозяйство первобытных обществ (конец IV-III тыс. до н.э. - XV вв.н.э.), становление и развитие индустриальной макроцивилизации (XVI в. - 1980 - е гг. - XXI вв.), формирование глобальной экономики и экономики знаний (1990-е гг. - XXI вв.). Указано, что обобщающий подход к содержанию наполнения исследования заключается в использовании современного мирового научного знания и отказе от стереотипов. Отмечено, что научно-практическое значение исследования заключается в том, что студенты получают продуктивные знания по истории экономики и экономической мысли, которые учат понимать прошлое, настоящее и прогнозировать будущее, способствуют свободному творческому мышлению.

Аnalyzed the criterial-periodizatsiyni and theoretical and methodological aspects of the formation of conceptual frameworks of historical and economic knowledge in the basic economic education. Investigated three periods chronologically and thematically cover program material: management of primitive societies (end of IV-III millennium BC - XV centuries. AD), establishment and development of industrial makrotsivilizatsii (XVI c. - 80 - years of the twentieth century. - XXI century), formation of a global economy and knowledge economy (90 years of the twentieth century. - XXI centuries). It is noted that a generalized approach to the content of the filling of the study is the use of the modern world of scientific knowledge and rejection of stereotypes. It is noted that the scientific and practical significance of the study is that students get the knowledge on the history of the productive economy and economic ideas that are taught to understand the past, present, and predict the future, to promote the free creative thinking.


Індекс рубрикатора НБУВ: У02(0) + У03(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського