РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414659<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Передерій О. 
Розвиток професійної компетентності вчителя Вальдорфської школи / О. Передерій // Вища шк.. - 2012. - № 7. - С. 105-110. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

На основі аналізу результатів опитування вчителів вальдорфських шкіл визначено основні напрямки післядипломної освіти цієї категорії вчителів: професійно-особистісне авансування; формування креативної професійної поведінки, адаптація до існування за умов альтернативної педагогічної системи, що відрізняється від звичайної педагогічної реальності, суб‘єктивація, індивідуалізація змісту підготовки, рух від цілісних інтегративних характеристик особистості до конкретних умінь та навичок. Підкреслено, що в основі вальдорфської педагогіки – принцип інтенсивної взаємодії вчитель – учень. Констатовано актуальність визначення основних шляхів та методів підвищення кваліфікації вчителів, які працюють за умов нових для України педагогічних систем; необхідність формування системи підвищення кваліфікації цієї категорії педагогічних працівників.

На основе анализа результатов опроса учителей вальдорфских школ определены основные направления последипломного образования этой категории учителей: профессионально-личностное авансированиe формирования креативного профессионального поведения, адаптация к существованию в условиях альтернативной педагогической системы, отличающейся от обычной педагогической реальности; субъективация, индивидуализация содержания подготовки, движение от целостных интегративных характеристик личности к конкретным умениями навыкам. Подчеркнуто, что в основе вальдорфской педагогики лежит принцип интенсивного взаимодействия учитель – ученик. Констатирована актуальность определение основных путей и методов повышения квалификации учителей, работающих в условиях новых для Украины педагогических систем; необходимость формирования системы повышения квалификации этой категории педагогических работников.

The article analyses the questions of education of teachers working in alternative pedagogical system – Waldorf.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського