РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414678<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вікторова Л. 
Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови / Л. Вікторова, О. Комарова // Вища шк.. - 2012. - № 9. - С. 62-67. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему сучасної професійної освіти: ефективність використання імітаційно-ігрового підходу, який забезпечить формування іншомовної комунікативної компетентності курсантів. З’ясовано сутність імітаційно-ігрового підходу, досліджено шляхи його реалізації. Охарактеризовано можливості імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення курсантами іноземної мови. Розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід. Констатовано, що за законами лінгводидактики знання іншомовної фахової лексики, вміння і навички можуть успішно формуватися на імітаційно-ігрових заняттях, під час організованого навчання, коли практичне засвоєння мови відбуватиметься безпосередньо у процесі реальної чи модельованої дійсності.

Рассмотрена проблема современного профессионального образования: эффективность использования имитационно-игрового подхода, который обеспечит формирование иноязычной коммуникативной компетентности курсантов. Выяснена сущность имитационно-игрового подхода, исследованы пути его реализации. Охарактеризованы возможности имитационно-игрового подхода в процессе изучения курсантами иностранного языка. Раскрыты специфические особенности процесса обучения, в котором реализуется имитационно-игровой подход. Констатировано, что по законам лингводидактики знание иноязычной профессиональной лексики, умения и навыки могут успешно формироваться на имитационно-игровых занятиях, во время организованного обучения, когда практическое освоение языка происходит непосредственно в процессе реальной или моделируемой действительности.

The problem of the modern professional education: the effectiveness of simulation-game approach, which will generate foreign language communicative competence of students. Clarified the essence of simulation-game approach, to explore ways to implementit. Characterize possible simulation-game approach in the study of students of foreign languages. Revealed the specific features of the learning process, which implements simulation-game approach. It was stated that the laws of a foreign language didactics professional vocabulary knowledge and skills can be successfully formed on simulation and gaming sessions, during organized training when practical language acquisition takes place directly in real or simulated reality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського