РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414685<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Скулиш Є. 
Психологічні аспекти компетентності випускників академії / Є. Скулиш, О. Охременко // Вища шк.. - 2012. - № 9. - С. 108-117. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано системну складову освітнього процесу підготовки професіоналів нового типу. Віднайдено нові аспекти підвищення якості підготовки професійних кадрів Служби безпеки України. Розглянуто проблему активації неявних знань під час виконання складних неформалізованих професійно-спрямованих завдань, розроблено методологію цього процесу. Виділено та охарактеризовано три психологічні типи професіоналів у відповідності до їх індивідуальних особливостей активації неявних знань. Вказано, що неявні знання як складова професійної компетентності тлумачаться як передумова формування особистісного стилю професійної діяльності. Зроблено висновок про те, що професіоналізація може розглядатися як раціоналізація методів і передумов активізації неявного знання в особистісній компоненті знань курсанта.

Проанализирована системная составляющая образовательного процесса подготовки профессионалов нового типа. Найдены новые аспекты повышения качества подготовки профессиональных кадров Службы безопасности Украины. Рассмотрена проблема активации неявных знаний при выполнении сложных неформализованных профессионально-направленных задач, разработана методология этого процесса. Выделены и охарактеризованы три психологических типа профессионалов в соответствии с их индивидуальными особенностями активации неявных знаний. Указано, что неявные знания как составляющая профессиональной компетентности интерпретируются как предпосылка формирования личностного стиля профессиональной деятельности. Сделан вывод о том, что профессионализация может рассматриваться как рационализация методов и предпосылок активизации неявного знания в личностной компоненте знаний курсанта.

Analyzed the systemic component of the educational process of preparing a new type of professional. Found new aspects to improve the quality of professional training of the Security Service of Ukraine. The problem of activation of implicit knowledge for complex formalized professionally-directed tasks, the methodology of this process. Isolated and characterized three psychological types of professionals according to their individual activation of implicit knowledge. Indicated that tacit knowledge as a component of professional competence is interpreted as a precondition of forming personal style occupation. It is concluded that the professionalization can be considered as the rationalization of methods and assumptions implicit knowledge to enhance personal knowledge component of the student.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.29 + Х819(4УКР)112.011.012 р32:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського