РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414692<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ігнатенко Н. 
Модель системно організованого процесу самоосвіти вчителя / Н. Ігнатенко, А. Ратушинська // Вища шк.. - 2012. - № 10. - С. 51-59. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто самоосвіту вчителя як особливий вид педагогічної діяльності, в якій педагог самостійно й усвідомлено оновлює та вдосконалює наявні знання, уміння і навички з метою досягнення бажаного рівня професійної майстерності. Розкрито зміст процесу самоосвіти вчителів. Розроблено модель системно організованого процесу самоосвіти вчителів, орієнтованого на розвиток професійних якостей. Проаналізовано цільовий, змістовий, процесуальний, результативний, забезпечувальний та педагогічний компоненти моделі процесу самоосвіти. Зроблено висновок про те, що створена модель системно організованого процесу самоосвіти забезпечує такі умови, що сприяють розвитку професійно важливих якостей вчителя початкової школи.

Рассмотрено самообразование учителя как особый вид педагогической деятельности, в которой педагог самостоятельно и осмысленно обновляет и совершенствует имеющиеся знания, умения и навыки с целью достижения желаемого уровня профессионального мастерства. Раскрыто содержание процесса самообразования учителей. Разработана модель системно организованного процесса самообразования учителей, ориентированного на развитие профессиональных качеств. Проанализированы целевой, содержательный, процессуальный, результативный, обеспечивающий и педагогический компоненты модели процесса самообразования. Сделан вывод о том, что созданная модель системно организованного процесса самообразования обеспечивает такие условия, которые благоприятствуют развитию профессионально важных качеств учителя начальной школы.

Self-education teacher considered as a kind of educational activity in which the teacher independently and intelligently updates and improves existing knowledge and skills in order to achieve the desired level of professional skill. Disclosure of the process of self-education teachers. The model of self-organized process of systematic teacher development-oriented competencies. Analyzed target, informative, process, impact, and provides educational components of the model of the process of self-education. It is concluded that the proposed model is a systematic self-organized process provides the conditions that favor the development of professionally important qualities of a primary school teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського