РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414699<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Удод О. 
Рейтингове оцінювання вищих навчальних закладів у 2010/11 навчальному та в 2011 календарному роках / О. Удод, В. Ямковий // Вища шк.. - 2012. - № 12. - С. 7-44. - укp.

Висвітлено результати апробації проекту "Національна система рейтингового оцінювання ВНЗ", яка проводиться в рамках реалізації заходів Національного плану дій щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010 - 2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава". Окреслено перелік причин для обгрунтування необхідності постійного моніторингу якості вищої освіти та застосування рейтингів ВНЗ. Зазначено, що основною методологією системи рейтингового оцінювання є системний аналіз результатів діяльності та позиціонування суб'єктів ранжування на рейтинговій шкалі відносно системи або ідентифікованої групи за вимірами критеріїв рейтингу. Виокремлено мету застосування системи рейтингового оцінювання діяльності ВНЗ та цільові групи користувачів рейтингу. Розкрито змістову структуру (критеріальне дерево) системи рейтингового оцінювання та механізми обчислення її параметрів. Запропоновано ситуаційну модель системи рейтингового оцінювання, яка дозволяє користувачу побудувати будь-який рейтинг за власним бажанням на підставі порівняльного аналізу власного виміру глобального критерію рейтингу відносно вимірів глобального критерію рейтингу конкурентів (регіон, місто, галузь, ВНЗ тощо). Подано рейтингові таблиці, що позиціонують ВНЗ на рейтингових шкалах за виміром глобального критерію рейтингу, який характеризує його успішність, досконалість та конкурентоспроможність. Підтверджено наявність значних резервів для поліпшення результативності діяльності ВНЗ. Порекомендовано кілька заходів, які будуть сприяти підвищенню якості системи рейтингового оцінювання та довіри до результатів рейтингу.

Освещены результаты апробации проекта "Национальная система рейтинговой оценки вузов", которая проводится в рамках реализации мероприятий Национального плана действий по внедрению Программы экономических реформ на 2010 - 2014 годы "Богатое общество, конкурентоспособная экономика, эффективное государство". Определен перечень причин для обоснования необходимости постоянного мониторинга качества высшего образования и применения рейтингов ВУЗ. Указано, что основной методологией системы рейтинговой оценки является системный анализ результатов деятельности и позиционирования субъектов ранжирования на рейтинговой шкале относительно системы или идентифицированной группы по измерениям критериев рейтинга. Выделена цель применения системы рейтинговой оценки деятельности ВУЗ и целевые группы пользователей рейтинга. Раскрыта смысловая структура (критериальное дерево) системы рейтинговой оценки и механизмы вычисления ее параметров. Предложена ситуационная модель системы рейтинговой оценки, которая позволяет пользователю построить любой рейтинг по собственному желанию на основании сравнительного анализа собственного измерения глобального критерия рейтинга относительно измерений глобального критерия рейтинга конкурентов (регион, город, область, ВУЗ и т.п.). Даны рейтинговые таблицы, позиционирующие ВУЗ на рейтинговых шкалах за измерением глобального критерия рейтинга, который характеризует его успешность, совершенство и конкурентоспособность. Подтверждено наличие значительных резервов для улучшения результативности деятельности ВУЗ. Порекомендовано несколько мероприятий, которые будут способствовать повышению качества системы рейтинговой оценки и доверия к результатам рейтинга.

When covering the results of testing of the "National System-rated schools", which takes place in the framework of implementation of the National Plan of Action for the implementation of the Program of economic reforms for 2010 - 2014 "Rich society, competitive economy, effective government". The list of reasons to justify the need for constant monitoring of the quality of higher education and the use of rating schools. Indicated that the main methodology rating system is a systematic analysis of the results of the ranking and positioning of actors on a rating scale on a system or group identified by measuring the criteria for ranking. For the goal of rating system of the university and the target groups of the rankings. Disclosed semantic structure (dimensionless tree) rating system and mechanisms of calculating its parameters. Situational model proposed rating system, which allows the user to build any score at will on the basis of a comparative analysis of its own measure global rating criteria for measurements of the global criterion ranking competitors (region, city, state, university, etc.). Filed rating tables, positioning school on rating scales for measuring global rating criteria, which characterizes its success, excellence and competitiveness. Confirmed the presence of significant reserves to improve the effectiveness of the university. Recommended several measures that will help improve the quality rating system and the credibility of the rating.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к95

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського