РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414707<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пендзей І. 
Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918 - 1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей // Вища шк.. - 2012. - № 11. - С. 25-35. - укp.

Розкрито особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Вміщено розрахунок балів (за 100-бальною шкалою) і їх відповідності п’ятибальній системі оцінювання знань. Надано методичні рекомендації для виконання модульних контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критерії їх оцінювання. Констатовано, що впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу – одне із пріоритетних завдань ВНЗ, що спонукає і мобілізує чинник ефективності праці професорсько-викладацького корпусу ВНЗ і студентів як суб’єктів навчально-виховного процесу.

Раскрыты особенности кредитно-модульной системы организации учебного процесса, в частности 100-балльной шкалы оценивания знаний. Помещен расчет баллов (по 100-балльной шкале) и их соответствие пятибалльной системе оценивания знаний. Предоставлены методические рекомендации для выполнения модульных контрольных работ, индивидуальных учебно-исследовательских заданий и критерии их оценивания. Констатировано, что внедрение кредитно-модульной системы организации учебного процесса - одна из приоритетных задач ВУЗ, которая побуждает и мобилизует фактор эффективности труда профессорско-преподавательского корпуса ВУЗ и студентов как субъектов учебно-воспитательного процесса.

The features of credit-modular system of educational process, including a 100-point scale assessment of knowledge. Put calculation points (100-point scale) and their respective five-point system of knowledge assessment. Provided guidelines for runningunit tests, individual teaching and research assignments and the criteria for their evaluation. Stated that the introduction of credit-modular system of educational process - one of the priorities of universities, encourages and mobilizes labor efficiency factor of the faculty and student body of universities as agents of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29 + Т.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського