РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414710<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Башнянин Г. 
Соціологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ / Г. Башнянин, П. Мисловський // Вища шк.. - 2012. - № 11. - С. 49-63. - укp.

Розглянуто формування та використання інтенсивних методів навчання з урахуванням сучасних соціопсихологічних обставин. Означені особливості дієвих методичних підходів у викладанні. Окреслено коло найважливіших аспектів переорієнтації роботи викладача зі зрівняльно-традиційних позицій на комплексно-творчі та науково-психологічні засади у вищій школі. Висвітлено контроль, моніторинг і координацію рівнів заохочення в навчальному процесі інтенсивного типу. Викладено досвід оптимальної організації та перспективної реорганізації навчального процесу у ВНЗ. Схематично показано функціонування методичної системи взаємопов’язаності організаційно-управлінських блоків навчального процесу інтенсивного типу.

Рассмотрено формирование и использование интенсивных методов обучения с учетом современных социопсихологических обстоятельств. Указанны особенности действенных методологических подходов в преподавании. Очерчен круг важнейших аспектов переориентации работы преподавателя со сравнительно-традиционных позиций на комплексно-творческие и научно-психологические основы в высшей школе. Освещен контроль, мониторинг и координация уровней поощрения в учебном процессе интенсивного типа. Изложен опыт оптимальной организации и перспективной реорганизации учебного процесса в ВУЗ. Схематически показано функционирования методической системы взаимосвязи организационно-управленческих блоков учебного процесса интенсивного типа.

The formation and use of intensive teaching methods with current socio-psychological circumstances. Notes Special viable methodological approaches to teaching. Set the scope of the most important aspects of the reorientation of the teacher with the relatively-traditional positions on complex creative, scientific and psychological basis in high school. Lighted control, monitoring and coordination of the levels in the educational process to encourage intensive type. The experience of the optimal organization and future restructuring of the educational process at the university. Schematically shows the operation of methodical system of organizational and relationship management units of the educational process of intensive type.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського