Вища освіта України - європейський вимір: стан, проблеми, перспективи (продовження) // Вища шк.. - 2008. - № 6. - С. 92-125. - укp.Обгрунтовано необхідність усунення структурних невідповідностей між потребами економіки та обсягами підготовки фахівців. Зазначено, що державне замовлення є важливим чинником регулювання освітніх процесів у напрямі підвищення якості кадрового забезпечення пріоритетних галузей економіки. Розглянуто систему оцінок якості вищої освіти за кордоном та світовий досвід менеджменту якості. Викладено аспекти запровадження системи управління якістю освітніх послуг у навчальних закладах України. Вміщено принципи сучасного підходу до організації навчального процесу: наступність, адаптивність, випереджальний характер, особистісна зорієнтованість. Запропоновано впровадження інноваційних технологій у процес навчання, вироблення й реалізація стратегії розвитку інформаційних та телекомунікаційних технологій. Висвітлено актуальні завдання для системи підготовки інженерно-технічних фахівців, педагогів та молодших спеціалістів. Охарактеризовано нові підходи до практичної підготовки інженерно-технічних фахівців на всіх етапах здобуття вищої освіти. Описано вплив на якість освіти науково-методичного забезпечення навчального процесу. Приділено увагу розвитку та фінансовому забезпеченню наукових досліджень в університетах. Обоснована необходимость устранения структурных несоответствий между нуждами экономики и объемами подготовки специалистов. Отмечено, что государственный заказ является важным фактором регулирования образовательных процессов в направлении повышения качества обеспечения кадрами приоритетных отраслей экономики. Рассмотрена система оценок качества высшего образования за границей и освещен мировой опыт менеджмента качества. Изложены аспекты внедрения системы управления качеством образовательных услуг в учебных заведениях Украины. Помещены принципы современного подхода к организации учебного процесса: преемственность, адаптивность, опережающий характер, личностная ориентированность. Предложено внедрение инновационных технологий в процесс обучения, разработка и реализация стратегии развития информационных и телекоммуникационных технологий. Освещены актуальные задания для системы подготовки инженерно-технических специалистов, педагогов и младших специалистов. Охарактеризованы новые подходы к практической подготовке специалистов на всех этапах получения высшего образования. Описано влияние на качество образования научно-методического обеспечения учебного процесса. Уделено внимание развитию и финансовому обеспечению научных исследований в университетах. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч481.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|