РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414738<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вища освіта України - європейський вимір: стан, проблеми, перспективи (продовження) // Вища шк.. - 2008. - № 6. - С. 92-125. - укp.

Обгрунтовано необхідність усунення структурних невідповідностей між потребами економіки та обсягами підготовки фахівців. Зазначено, що державне замовлення є важливим чинником регулювання освітніх процесів у напрямі підвищення якості кадрового забезпечення пріоритетних галузей економіки. Розглянуто систему оцінок якості вищої освіти за кордоном та світовий досвід менеджменту якості. Викладено аспекти запровадження системи управління якістю освітніх послуг у навчальних закладах України. Вміщено принципи сучасного підходу до організації навчального процесу: наступність, адаптивність, випереджальний характер, особистісна зорієнтованість. Запропоновано впровадження інноваційних технологій у процес навчання, вироблення й реалізація стратегії розвитку інформаційних та телекомунікаційних технологій. Висвітлено актуальні завдання для системи підготовки інженерно-технічних фахівців, педагогів та молодших спеціалістів. Охарактеризовано нові підходи до практичної підготовки інженерно-технічних фахівців на всіх етапах здобуття вищої освіти. Описано вплив на якість освіти науково-методичного забезпечення навчального процесу. Приділено увагу розвитку та фінансовому забезпеченню наукових досліджень в університетах.

Обоснована необходимость устранения структурных несоответствий между нуждами экономики и объемами подготовки специалистов. Отмечено, что государственный заказ является важным фактором регулирования образовательных процессов в направлении повышения качества обеспечения кадрами приоритетных отраслей экономики. Рассмотрена система оценок качества высшего образования за границей и освещен мировой опыт менеджмента качества. Изложены аспекты внедрения системы управления качеством образовательных услуг в учебных заведениях Украины. Помещены принципы современного подхода к организации учебного процесса: преемственность, адаптивность, опережающий характер, личностная ориентированность. Предложено внедрение инновационных технологий в процесс обучения, разработка и реализация стратегии развития информационных и телекоммуникационных технологий. Освещены актуальные задания для системы подготовки инженерно-технических специалистов, педагогов и младших специалистов. Охарактеризованы новые подходы к практической подготовке специалистов на всех этапах получения высшего образования. Описано влияние на качество образования научно-методического обеспечения учебного процесса. Уделено внимание развитию и финансовому обеспечению научных исследований в университетах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського