РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414773<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Воронько О. 
Маркетинг на ринку освітніх послуг: поняття та сутність освітньої послуги / О. Воронько // Вища шк.. - 2006. - № 5/6. - С. 84-88. - укp.

Розглянуто процес становлення маркетингу у сфері освіти, в контексті більш якісного та професійного надання освітніх послуг споживачеві.

Рассмотрен процесс становлення маркетинга в сфере образования, в контексте одного из главных направлений к более качественному и профессиональному представлению образовательных услуг потребителю.

The article deals with the process of generalization of marketing in sphere of education in general, in a context of one of mainstreams to a better and professional summer residence of educational services to the consumer.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського