Воронько О. Маркетинг на ринку освітніх послуг: поняття та сутність освітньої послуги / О. Воронько // Вища шк.. - 2006. - № 5/6. - С. 84-88. - укp.Розглянуто процес становлення маркетингу у сфері освіти, в контексті більш якісного та професійного надання освітніх послуг споживачеві. Рассмотрен процесс становлення маркетинга в сфере образования, в контексте одного из главных направлений к более качественному и профессиональному представлению образовательных услуг потребителю. The article deals with the process of generalization of marketing in sphere of education in general, in a context of one of mainstreams to a better and professional summer residence of educational services to the consumer. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к94
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|