Буряк В. Методологічний аспект побудови навчального процесу / В. Буряк // Вища шк.. - 2007. - № 1. - С. 10-19. - укp.Розглянуто якісно нову освітню систему за умов педагогічного університету, яка здатна моделювати та відтворювати в дійсності усю багатоманітність явищ і зв'язків матеріального та духовного життя суспільства, спрямовану на інтелектуальний і духовно-моральний розвиток особистості студента. Висвітлено підходи, за яких система організації пізнавальної діяльності є підгрунтям для формування особистості з високим рівнем самостійності, пізнавальних здібностей, умінням швидко адаптуватися до умов, що змінюються. Рассмотрена качественно новая образовательная система в условиях педагогического университета, которая способна моделировать и превращать в действительность всю многоаспектность явлений и связей материальной и духовной жизни общества, направленную на интеллектуальное и духовно-моральное развитие студента. Освещены подходы, при которых система организации познавательной деятельности является основанием для формирования личности с высоким уровнем самостоятельности, познавательных способностей, умением быстро адаптироваться в изменяющихся условиях. Considers the approaches to the system of organizing cognitive activities which is the basis for forming the personality which a high level of self-dependency, cognition, ability to quickly adapt to changing conditions. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)711 + Ч489.511.26
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|