Григоренко В. Методологія математики як компонента змісту освіти та джерело розвитку мислення / В. Григоренко // Вища шк.. - 2006. - № 5/6. - С. 28-33. - укp.Розглянуто особливості математичної освіти в контексті основи змісту освітнього процесу в цілому та як джерело розвитку мислення людини. Акцентовано увагу на необхідності підвищення ролі історико-методологічної складової математичної освіти. Рассмотрены особенности математического образования в контексте основы содержания образовательного процесса вообще и как источник развития человеческого мышления. Акцентировано внимание на необходимости повышения роли историко-методологической составляющей математического образования. The article deals with the features of mathematical education in a context of a basis of the maintenance of educational process in general and as a source of development of human thinking. The attention to necessities of increase of a role of a историко-methodological component of mathematical education is stressed. Індекс рубрикатора НБУВ: В1р
Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|