Щербань В. Організація та управління магістерською підготовкою фахівців з маркетингу / В. Щербань // Вища шк.. - 2006. - № 3. - С. 63-67. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто основні проблеми, пов'язані з організацією, реалізацією та контролем підготовки фахівців з маркетингу на магістерському рівні. Наведено та обгрунтовано пропозиції щодо вдосконалення процесу підготовки магістрів. The main problems connected with the organization, realization and management of training specialists in marketing of the master's level are considered. The substantiated propositions are made pertaining the perfection of the process of training masters Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322р(4УКР)
Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|