Нечай С. Методичні особливості формування професіоналізму майбутніх вихователів у питаннях музичного виховання дітей дошкільного віку / С. Нечай // Вища шк.. - 2008. - № 10. - С. 66-72. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Обгрунтовано підходи до розробки нового змісту дисципліни "Теорія і методика музичного виховання дітей дошкільного віку", яка входить до програми підготовки фахівців дошкільного профілю в педагогічних ВНЗ. Розглянуто передумови, які спричиняють необхідність створення нового типу навчальної програми. Розкрито принципи проектування програми. Охарактеризовано основні блоки її структури: інформаційно-пізнавальний, освоєння елементарної грамотності, дитина як суб'єкт дитячої музичної діяльності, методика використання музики в роботі вихователя. Визначено форми і методи реалізації програми. Висвітлено етапи підготовки студентів до використання музики в роботі з дошкільниками. Звернено увагу на критерії (за М.Н. Корешковою) визначення готовності студентів до організації музично-звукового середовища. Обоснованы подходы к разработке нового содержания дисциплины "Теория и методика музыкального воспитания детей дошкольного возраста", которая входит в программу подготовки специалистов дошкольного профиля в педагогических вузах. Рассмотрены предпосылки, обусловливающие необходимость создания нового типа учебной программы. Раскрыты принципы проектирования программы. Охарактеризованы основные блоки структуры программы: информационно-познавательный, освоения элементарной грамотности, ребенок как субъект детской музыкальной деятельности, методика использования музыки в работе воспитателя. Определены формы и методы реализации программы. Освещены три этапа подготовки студентов к использованию музыки в работе с детьми. Обращено внимание на критерии (по Н.М. Корешковой) определения готовности студентов к организации музыкально-звуковой среды. The author substantiated the approaches to the development of new content of the subject "Theory and teaching methods of musical education of pre-school children", the formation of special professional competence of the would-be teacher as preparedness to coping with professional tasks pertaining realization of musical education and development. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Щ31р(4УКР)3-31
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|