Гузик Р. Реалізація принципів і завдань Болонського процесу (Досвід Хорольського агропромислового коледжу Полтавської державної аграрної академії) / Р. Гузик, Л. Діхтярь // Вища шк.. - 2008. - № 8. - С. 12-28. - укp.Висвітлено досвід роботи Хорольського агропромислового коледжу Полтавської державної аграрної академії щодо запровадження нового прогресивного шляху одержання знань, формування умінь і навичок через упровадження в навчальний процес модульно-рейтингової системи організації навчального процесу, яка практично відповідає сучасній європейській кредитно-трансферній акумулюючій системі (ECTS). Розглянуто нормативну базу впровадження в навчальний процес кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП), його мету та основні завдання. Наведено основні терміни, поняття та їх визначення, які застосовуються в КМСОНП. Зосереджено увагу на індивідуальному навчальному плані студента, який формується на підставі переліку змістових модулів, що визначаються на основі освітньо-професійної програми і структурно-логічної схеми підготовки фахівців. Розкрито сутність нормативних і вибіркових залікових кредитів, що можуть поєднуватися у певні навчальні дисципліни. Охарактеризовано рейтингове оцінювання навчальної діяльності студентів, за яким у коледжі здійснюється призначення стипендії. Запропоновано зразки навчальної та навчально-облікової документації для реалізації КМСОНП. Визначено позитивні аспекти впровадження КМСОНП в коледжі, зокрема можливість адаптації ідей ECTS до системи вищої освіти у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації. Освещен опыт работы Хорольского агропромышленного колледжа Полтавской государственной аграрной академии по выбору нового прогрессивного пути получения знаний, формирования умений и навыков через внедрение в учебный процесс модульно-рейтинговой системы организации учебного процесса, которая практически отвечает современной европейской кредитно-трансферной аккумулирующей системе (ESTS). Рассмотрены нормативная база внедрения в учебный процесс кредитно-модульной системы организации учебного процесса (КМСОУП), ее цель и основные задачи. Приведены основные термины, понятия и их определения, которые применяются в КМСОУП. Сосредоточено внимание на индивидуальном учебном плане студента, формирующегося из перечня содержательных модулей, которые определяются образовательно-профессиональными программами и структурно-логическими схемами подготовки специалистов. Раскрыта суть нормативных и избирательных зачетных кредитов, которые могут объединяться в определенные учебные дисциплины. Охарактеризована рейтинговая оценка учебной деятельности студентов, по которой в колледже осуществляется назначение стипендий. Предложены образцы учебной и учебно-учетной документации для реализации КМСОУП. Определены позитивные аспекты внедрения КМСОУП в колледже, в частности возможность адаптации идей ECTS к системе высшего образования в ВУЗ І - ІІ уровней аккредитации. The experience of work according to the credit-module system of teaching and rating assessment of knowledge at the Khorol agroindustrial college of the Poltava state agrarian academy is being described. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) + Ч471.290 + П.р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|