РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414887<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гузик Р. 
Реалізація принципів і завдань Болонського процесу (Досвід Хорольського агропромислового коледжу Полтавської державної аграрної академії) / Р. Гузик, Л. Діхтярь // Вища шк.. - 2008. - № 8. - С. 12-28. - укp.

Висвітлено досвід роботи Хорольського агропромислового коледжу Полтавської державної аграрної академії щодо запровадження нового прогресивного шляху одержання знань, формування умінь і навичок через упровадження в навчальний процес модульно-рейтингової системи організації навчального процесу, яка практично відповідає сучасній європейській кредитно-трансферній акумулюючій системі (ECTS). Розглянуто нормативну базу впровадження в навчальний процес кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП), його мету та основні завдання. Наведено основні терміни, поняття та їх визначення, які застосовуються в КМСОНП. Зосереджено увагу на індивідуальному навчальному плані студента, який формується на підставі переліку змістових модулів, що визначаються на основі освітньо-професійної програми і структурно-логічної схеми підготовки фахівців. Розкрито сутність нормативних і вибіркових залікових кредитів, що можуть поєднуватися у певні навчальні дисципліни. Охарактеризовано рейтингове оцінювання навчальної діяльності студентів, за яким у коледжі здійснюється призначення стипендії. Запропоновано зразки навчальної та навчально-облікової документації для реалізації КМСОНП. Визначено позитивні аспекти впровадження КМСОНП в коледжі, зокрема можливість адаптації ідей ECTS до системи вищої освіти у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації.

Освещен опыт работы Хорольского агропромышленного колледжа Полтавской государственной аграрной академии по выбору нового прогрессивного пути получения знаний, формирования умений и навыков через внедрение в учебный процесс модульно-рейтинговой системы организации учебного процесса, которая практически отвечает современной европейской кредитно-трансферной аккумулирующей системе (ESTS). Рассмотрены нормативная база внедрения в учебный процесс кредитно-модульной системы организации учебного процесса (КМСОУП), ее цель и основные задачи. Приведены основные термины, понятия и их определения, которые применяются в КМСОУП. Сосредоточено внимание на индивидуальном учебном плане студента, формирующегося из перечня содержательных модулей, которые определяются образовательно-профессиональными программами и структурно-логическими схемами подготовки специалистов. Раскрыта суть нормативных и избирательных зачетных кредитов, которые могут объединяться в определенные учебные дисциплины. Охарактеризована рейтинговая оценка учебной деятельности студентов, по которой в колледже осуществляется назначение стипендий. Предложены образцы учебной и учебно-учетной документации для реализации КМСОУП. Определены позитивные аспекты внедрения КМСОУП в колледже, в частности возможность адаптации идей ECTS к системе высшего образования в ВУЗ І - ІІ уровней аккредитации.

The experience of work according to the credit-module system of teaching and rating assessment of knowledge at the Khorol agroindustrial college of the Poltava state agrarian academy is being described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) + Ч471.290 + П.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського