РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414893<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вачевський М. 
Типи та форми міжнародного маркетингу у формуванні професійної компетенції маркетолога / М. Вачевський // Вища шк.. - 2008. - № 12. - С. 28-37. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено питання міжнародного маркетингу за умов зростаючої глобалізації діяльності, приєднання до Світової організації торгівлі та інших світових об'єднань країн. Висвітлено маркетингову діяльність вітчизняних маркетологів на міжнародних ринках.

Исследована проблема международного маркетинга в условиях возрастающей глобализации деятельности, присоединения ко Всемирной организации торговли и другим международным организациям. Высветлена маркетинговая деятельность отечественных маркетологов на международных рынках.

The issue of international marketing under the conditions of growing globalization of the activities of the world trade organization and other world associations of different countries is analysed. It is also dwelled on the marketing activities of the home marketologists at international markets.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського