РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414952<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Розенбаум М. 
Комплексна соціально-психологічна оцінка якості роботи і професіоналізму педагогічного персоналу вищих навчальних закладів / М. Розенбаум, Л. Греченкова, М. Ігнатович, С. Греченков // Вища шк.. - 2009. - № 4. - С. 62-81. - Бібліогр.: 37 назв. - укp.

Запропоновано методику комплексного соціально-психологічного оцінювання якості роботи та професіоналізму педагогічного персоналу ВНЗ. Обговорено особливості підготовчої роботи щодо виділення основних критеріїв оцінювання якості роботи. Наведено схему проведення досліджень з комплексної оцінки якості роботи педагогічного персоналу і вироблення рекомендацій для атестаційної комісії. Визначено п'ять напрямів оцінювання якості роботи педагогічного персоналу (науковий рівень, рівень викладання навчального матеріалу тощо). Акцентовано увагу на методиці здійснення: програми-мінімум - соціально-психологічному оцінюванні; реалізації програми-максимум, в результаті чого оцінюється якість роботи окремого педагога та керівника; проведенні соціометричних досліджень; п'ятибальній системі оцінювання якості роботи; оцінці професійних і управлінських якостей; визначенні соціально-психологічних характеристик керівного персоналу навчального закладу. Надано опис розрахункової частити методики. Проаналізовано результати дослідження за обраною методикою, проведені на базі двох навчальних закладів.

Предложена методика комплексного социально-психологического оценивания качества работы и профессионализма педагогического персонала высших учебных заведений. Раскрыты особенности подготовительного этапа по выделению критериев качества работы. Создана схема проведения исследований по комплексному оцениванию качества работы педагогического персонала и выработке рекомендаций для аттестационной комиссии. Определены направления оценки качества работы (научный уровень, уровень преподавания учебного материала и т. п.). Акцентировано внимание на методике осуществления: программы-минимум - социально-психологическом оценивании качества работы; реализации программы-максимум, в результате чего оценивается качество работы отдельного педагога и руководителя; проведении социометрических исследований; п'ятибалльной системе оценивания качества работы; оценивании профессиональных и управленческих качеств; изучении социально-психологических характеристик руководящего состава учебных заведений. Изложено описание расчетной части методики. Проанализированы результаты исследования с использованием данной методики, проведенные на базе двух учебных заведений.

The authors offer their own methods of complex social-psychological estimation of the quality of work and professionalism of pedagogical personnel of higher educational establishment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9 с1/8 + Ч484(4УКР) п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського