Левочко М. Наступність як філософська та педагогічна категорія у підготовці фахівців економічної галузі / М. Левочко // Вища шк.. - 2009. - № 1. - С. 49-57. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Розглянуто основні умови наступності як багатовимірного, багатоаспектного явища. Наступність визначається основною умовою всебічного розвитку особистості, засобом реалізації здібностей, а також удосконалення раніше здобутих знань, умінь і навичок. Висвітлено етапи наступності освіти в Україні, наукові аспекти наступності. Визначено характеристику наступності у професійній підготовці майбутніх фахівців економічної галузі. Рассмотрены основные условия преемственности как многомерного, многоаспектного явления. Преемственность определяется основным условием всестороннего развития личности, способом реализации способностей, а также усовершенствованием ранее приобретенных знаний, умений и навыков. Определены этапы преемственности образования в Украине, научные аспекты преемственности. Обозначена характеристика преемственности в профессиональной подготовке будущих специалистов экономической отрасли. The main conditions of continuity as multi-dimensional, many-sided pedagogical phenomenon are being determined. The continuity is being considered as the main condition of all-round development of the personality, the means of realization of their abilities, as well as perfection of knowledge, skills and habits acquired previously. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207 + У. р3(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|