РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414999<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Смолінська О. 
Організаційна культура вишу і знання як результат його діяльності та вияв цінності / О. Смолінська // Вища шк.. - 2010. - № 3/4. - С. 51-58. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено результативність діяльності вищого навчального закладу (ВНЗ ) як освітньої організації, у якій знання передаються не лише за допомогою певного набору символів, а й генеруються через трансформування систем індивідуальних і групових значень, якими володіють члени цієї організації й які підтримуються організаційною культурою. Педагогічну ефективність діяльності освітніх установ розглянуто як взаємодія знань. Наведено два рисунки: взаємозв'язок рівнів організаційної культури та функціональності знань; єдність значень (знань) в освітній організації. Відзначено, що знання, що виникають з існуючих всередині ВНЗ значень, динамічно пов'язані між собою та з організаційною культурою, оскільки є тим механізмом, за допомогою якого культура інтерпретує дійсність та створює нові контексти, що змінюють цю дійсність. Отже, динамічність організаційної культури, її спрямованість на знання є запорукою прогресивного розвитку ВНЗ.

Исследована результативность деятельности высшего учебного заведения (ВУЗ) как образовательной организации, в которой знания передаются не только посредством определенного набора символов, но и генерируются через трансформацию систем индивидуальных и групповых значений, которыми обладают члены этой организации и поддерживаются организационной культурой. Педагогическая эффективность деятельности образовательных учреждений рассмотрена как взаимодействие знаний. Помещены два рисунка: взаимосвязь уровней организационной культуры и функциональности знаний; единство значений (знаний) в образовательной организации. Отмечено, что знания, которые возникают из существующих внутри вуза значений, динамично связаны между собой и с организационной культурой, поскольку являются тем механизмом, с помощью которого культура интерпретирует действительность и создает новые контексты, изменяющие эту действительность. Следовательно, динамичность организационной культуры, ее направленность на знание является залогом прогрессивного развития ВУЗ.

Studied the impact of the higher education institution (university) as an educational organization, in which knowledge is passed not only through a particular set of characters, but also generated through the transformation of systems of individual and group values that are enjoyed by members of the organization and supported by organizational culture. Educational performance of educational institutions is seen as the interaction of knowledge. Abstract contains two images: the relationship of levels of organizational culture and functional knowledge, unity of values (knowledge) in the educational organization. It is noted that the knowledge that arise from within the existing university values, dynamically linked, and organizational culture, as is the mechanism through which culture interprets reality and create new contexts that change this reality. Consequently, the dynamics of organizational culture, its focus on knowledge is the key to the progressive development of the university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського