РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415019<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Нечай С. 
Педагогічний потенціал музики як засіб природовідповідного і цілісного розвитку особистості / С. Нечай // Вища шк.. - 2010. - № 7/8. - С. 86-95. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Охаратеризовано педагогічний потенціал музики як інструменту професійної діяльності вихователя у вирішенні завдань дошкільної освіти. Обгрунтовано доцільність використання музики як одного із засобів цілісного й різнобічного розвитку дитини, що дає підстави для підготовки вихователів до професійно-педагогічної діяльності в дошкільному закладі на принципово нових засадах. Зазначено, що закономірності, що групуються довкола людського мовлення, математики і художньо-образної мови музики, доводять нерозривність життєвих явищ і необхідність діалектичного підходу до світу, життя, навчання, і такий підхід дозволяє створювати інтегровані курси, складові яких взаємодоповнюють одна одну, удосконалюють навчальний процес. Запропоновано переглянути ставлення до використання педагогічного потенціалу музики у вихованні дітей як одного із засобів цілісного розвитку особистості дитини відповідно до її природи та вікових особливостей та озброїти вихователя новими технологіями використання музики у професійно-педагогічній діяльності.

Охаратеризован педагогический потенциал музыки как инструмента профессиональной деятельности воспитателя в решении задач дошкольного образования. Обоснована целесообразность использования музыки как одного из средств целостного и разностороннего развития ребенка, что дает основания для подготовки воспитателей к профессионально-педагогической деятельности в дошкольном учреждении на принципиально новых началах. Указано, что закономерности, которые группируются вокруг человеческой речи, математики и художественно-образного языка музыки, доказывают неразрывность жизненных явлений и необходимость диалектического подхода к миру, жизни, учебе и такой подход позволяет создавать интегрированные курсы, составляющие которых взаимодополняют друг друга, совершенствуя учебный процесс. Предложено пересмотреть отношение к использованию педагогического потенциала музыки в воспитании детей как одного из средств целостного развития личности ребенка в соответствии с ее природой и возрастными особенностями и вооружить воспитателя новыми технологиями использования музыки в профессионально-педагогической деятельности.

The expediency of using music as one of the means of integrated and all-round development of a child is being substantiated. Hence the necessity of propounding the problem of musical-pedagogical preparation of nursery-school teachers for professional-pedagogical work at a pre-school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.23 + Щ31 р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського