РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415043<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Швалб Ю. 
Психологічні аспекти компетентнісного підходу в освіті / Ю. Швалб // Вища шк.. - 2010. - № 1. - С. 31-36. - укp.

Відзначено, що за своїм психологічним змістом компетентнісний підхід покликаний не доповнити або покращити сформовану педагогічну практику, а передбачає її кардинальну зміну. Охарактеризовано поняття "компетенції", яке відображає переважно соціальний бік діяльності суб'єкта та фіксує коло заданих ззовні та запропонованих цілей і способів діяльності. Виокремлено три типи психологічних функцій, які становлять обов'язковий компонент психологічної ознаки особи стосовно будь-якої діяльності. Вміщено модель психологічної структури діяльнісної здатності як ключового компонента компетентності. Узагальнено процес формування компетентності у вигляді восьми етапів, що дає можливість розгортати процес формування компетентності з кожного навчального предмета і навіть з кожного навчального модуля.

Отмечено, что по своему психологическому содержанию компетентностный подход призван не дополнить или улучшить сложившуюся педагогическую практику, а предполагает ее кардинальную перемену. Охарактеризованы понятие "компетенция", которое отражает преимущественно социальную сторону деятельности субъекта и фиксирует круг заданных извне и предложенных целей и способов деятельности. Выделены три типа психологических функций, составляющих обязательный компонент психологических признаков лица в отношении любой деятельности. Помещена модель психологической структуры деятельной способности как ключевого компонента компетентности. Обобщен процесс формирования компетентности в виде восьми этапов, что позволяет разворачивать процесс формирования компетентностипо каждому учебному предмету и даже с каждого учебного модуля.

It is noted that in its psychological content of the competence approach is intended to complement or improve current teaching practice, and suggests its pivotal shift. We characterize the notion of "competence", which reflects mainly the social side of the subject and captures the range defined from the outside and the proposed objectives and methods of work. Three types of psychological functions that make up the required part of the psychological equipment of a person for any activity. Abstract contains a model of psychological structure of the active capacity as a key component of competence. Generalized process of forming competence in the form of eight stages, which allows to deploy the formation of competence for each discipline, and even with each training module.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського