РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415087<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жалдак М. 
Формування системи інформатичних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі навчання в педагогічному університеті / М. Жалдак, Ю. Рамський, М. Рафальська // Вища шк.. - 2009. - № 10. - С. 44-52. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено зміст основних компонентів майбутніх учителів інформатики, з бурхливим розвитком якої як науки пов'язані зміни у шкільних курсах. За умов готовності до навчання інформатики у різних типах навчальних закладів вчитель має добирати зміст, педагогічно доцільне та виважене програмне забезпечення навчального процесу, застосовувати індивідуальний та диференційований підходи у процесі навчання, створювати сприятливі умови для формування інформативних компетентностей учнів. Розкрито зміст компонентів системи інформативних компетентностей вчителя інформатики, яку подано у таблиці, що доводить: формування компонентів системи інформативних компетентностей вчителя інформатики відбувається шляхом опанування змісту багатьох навчальних дисциплін.

Освещено содержание основных компонентов будущих учителей информатики, с бурным развитием которой как науки связаны изменения в школьных курсах. При условии готовности к обучению информатике в различных типах учебных заведений учитель должен подбирать содержание, педагогически целесообразное и взвешенное программное обеспечение учебного процесса, применять индивидуальный и дифференцированный подходы в процессе обучения, создавать благоприятные условия для формирования информативных компетентностей учащихся. Раскрыто содержание компонентов системы информативных компетентностей учителя информатики, что доказывает: формирование компонентов системы информативных компетентностей учителя информатики происходит путем освоения содержания многих учебных дисциплин.

Аre illuminated, the contents of the main components of the future teachers of informatics, with the rapid development of the science which involve changes in school courses. Subject to the willingness to learn computer science in different types of schools, the teacher should select the content, pedagogically appropriate and balanced software learning process, to apply individual and differentiated approach in the learning process and create favourable conditions for the formation of informational competences of students. The contents of system components informative competence of the teacher of informatics, which is presented in the table, which shows that the formation of system components informative competence of the teacher computer is by mastering the content of many academic disciplines.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + З970 р3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського