РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415092<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стецюк К. 
Художньо-естетичний розвиток особистості як детермінанта підвищення професійної компетентності фахівців / К. Стецюк // Вища шк.. - 2010. - № 7/8. - С. 80-85. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Доведено, що творчий і культурогенний потенціал людської праці є правомірним і обов'язковим у структурі компетентності сучасного фахівця, отже метою навчальної діяльності ВНЗ є забезпечення загальноосвітньої, загальнокультурної, професійної та наукової підготовки фахівця широкого профілю. Показано, що взаємозв'язок різних художніх мов поглиблює ставлення особистості до реальності, збагачує її та позитивно позначається на розвитку всіх сенсорних процесів. Наведено результати опитування у негуманітарних ВНЗ, студенти яких відверто заявляють, що культурна спадщина їх цікавить мало. Висвітлено зарубіжний досвід (Франція, США) навчання керівників різних рангів за гуманітарними програмами, який засвідчив, що їх учасники набувають навичок творчого вирішення завдань, самостійності, нестандартності, розвитку творчих здібностей, гармонійних професійних відносин, упорядкованості тощо. Підсумовано, що систематичне спілкування людини з мистецтвом швидше й ефективніше допоможе вирішити проблеми діяльності: стимулювання розвитку сенсорних процесів; пізнання світу і формування свідомості й самосвідомості; всебічний художньо-естетичний розвиток особистості; гармонійне врівноваження внутрішніх почуттів з навколишнім середовищем тощо, що значною мірою підвищує якість професійної компетентності фахівців будь-якої сфери діяльності.

Доказано, что творческий и культурогенный потенциал человеческого труда является правомерным и обязательным в структуре компетентности современного специалиста, следовательно целью учебной деятельности вуза является обеспечение общеобразовательной, общекультурной, профессиональной и научной подготовки специалиста широкого профиля. Показано, что взаимосвязь различных художественных языков углубляет отношения личности к реальности, обогащает ее и положительно сказывается на развитии всех сенсорных процессов. Освещены результаты опроса в негуманитарных вузах, студенты которых откровенно заявляют, что культурное наследие их интересует мало. Представлен зарубежный опыт (Франции, США) обучения руководителей различных рангов по гуманитарным программам, который показал, что их участники приобретают навыки творческого решения задач, самостоятельности, нестандартности, развития творческих способностей, гармоничных профессиональных отношений, упорядоченности и т.д. Подытожено, что систематическое общение человека с искусством быстрее и эффективнее поможет решить проблемы деятельности: стимулирование развития сенсорных процессов; познание мира и формирования сознания и самосознания; всестороннее художественно-эстетическое развитие личности; гармоничное уравновешивание внутренних чувств с окружающей средой и т.д., в значительной мере повышает качество профессиональной компетентности специалистов любой сферы деятельности.

The essence of creative and cultural potential in the structure of the competence of a modern specialist is being revealed; the problem of studentsТ knowledge in the sphere of culture and spiritual heritage is being analyzed; the factors of the influence of art on raising professional competence are being determined. The measures aimed at the realization of the tasks set before education have been proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського