РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415105<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Субіна О. 
Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг / О. Субіна // Вища шк.. - 2011. - № 1. - С. 46-54. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто основні чинники, що визначають конкурентоспроможність ВНЗ. Показано важливість його іміджу (внутрішніх і зовнішніх складових) та репутації для позиціонування навчального закладу на ринку освітніх послуг. Визначено складники узагальненої моделі формування іміджу організації. Висвітлено шляхи підвищення якості освітніх послуг. Зазначено, що імідж - це інструмент досягнення стратегічних цілей організації і важливість його безперечна. Проаналізовано значення стійкого позитивного іміджу ВНЗ для гарної репутації закладу освіти і для підтвердження необхідних конкурентних переваг ВНЗ на сучасному ринку освітніх послуг.

Определены основные факторы, определяющие конкурентоспособность ВУЗ. Показана важность его имиджа (внутренних и внешних составляющих) и репутации для позиционирования учебного заведения на рынке образовательных услуг. Определены составляющие обобщенной модели формирования имиджа организации. Представлены пути повышения качества образовательных услуг. Указано, что имидж - это инструмент достижения стратегических целей организации и важность его несомненна. Проанализировано значения устойчивого положительного имиджа ВУЗ для хорошей репутации учебного заведения для подтверждения необходимых конкурентных преимуществ ВУЗ на современном рынке образовательных услуг.

The main factors determining the competitiveness of higher education. The importance of its image (both internal and external components) and the reputation of the institution for positioning in the market of educational services. Identified components of a generalized model of image formation of an organization. The ways of improving the quality of educational services. Indicated that image - is a tool to achieve the strategic goals of the organization and its importance is unquestionable. Analyzed the importance of sustainable positive image of the University for the Good Reputation of the institution to confirm the necessary competitive advantages in the modern university education market.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського