РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415122<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сиротіна О. 
Дослідження змін у парадигмі підготовки викладачів вищої школи у США / О. Сиротіна // Вища шк.. - 2011. - № 2. - С. 99-106. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито питання підготовки викладачів вищої школи в США. Розглянуто організації та установи, які готують викладачів ВНЗ. Визначено основну мету програми підготовки майбутніх викладачів ВНЗ під назвою "Preparing Future Faculty (PFF)", яка є національною. Визначено основні риси національної PFF програми. Зазначено, що провідні університети США формують нову модель підготовки майбутніх докторів наук, підвищуючи значення підготовки викладачів для вищої школи та пробуджуючи інтерес до академічної кар'єри у студентів. Проаналізовано основні форми підвищення кваліфікації викладачів.

Раскрыто вопросы подготовки преподавателей высшей школы в США. Рассмотрены организации и учреждения, которые готовят преподавателей ВУЗ. Определена основная цель программы подготовки будущих преподавателей ВУЗ под названием "Preparing Future Faculty (PFF), которая является национальной. Представлены основные черты национальной PFF программы. Указано, что ведущие университеты США формируют новую модель подготовки будущих докторов наук, повышая значение подготовки преподавателей для высшей школы и пробуждая интерес к академической карьеры у студентов. Проанализированы основные формы повышения квалификации преподавателей.

Discloses the preparation of teachers of higher education in the United States. Considered by organizations and institutions that prepare teachers of higher educational institutions. Defined the main purpose of training future teachers of high schoolsunder the name "Preparing Future Faculty (PFF), which is a national one. The main features of the national PFF program. Indicated that the leading U.S. universities form a new model for training future doctors, increasing the importance of teacher training for high school and arousing interest in academic careers among students. Analyzed the main forms of teacher development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського