РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415148<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мадзігон В. 
Реформа освіти у руслі Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти / В. Мадзігон, М. Вачевський // Вища шк.. - 2011. - № 3. - С. 19-26. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні аспекти реформування системи безперервної освіти та напрями її вдосконалення у руслі Болонського процесу відповідно до стандартів і принципів європейського простору освіти. Розкрито питання управління якістю безперервної освіти, формування високих професійних компетентностей у випускників навчальних закладів за умов ринкової конкуренції, удосконалення безперервної освіти впродовж життя. Наголошено на необхідності кардинальних змін у системі економічної освіти, спрямованих на вивчення у професійно-технічних училищах (ПТУ) основ маркетингу. З огляду на це зазначено, що профтехосвіта має розглядатися не тільки як компонент соціальної сфери, а і як галузь, глибоко інтегрована в економіку. Розглянуто питання моделювання освітньо-інформаційного середовища майбутнього, в основі якого має бути ієрархічна модель особистості, у якій чітко окреслена організаційна структура та елементний склад. Виокремлено комплекс завдань щодо розвитку природних задатків, інтересів і схильностей учнів, виходу на якісно новий рівень освітньо-виховного середовища, яке б відповідало вимогам часу. Констатовано, що інтелектуалізація праці - єдиний шлях до розумного використання наших природних і людських ресурсів, шлях до суспільного прогресу.

Освещены теоретические аспекты реформирования системы непрерывного образования и направления его совершенствования в русле Болонского процесса в соответствии со стандартами и принципами европейского пространства образования. Раскрыты вопросы управления качеством непрерывного образования, формирование высоких профессиональных компетенций у выпускников учебных заведений в условиях рыночной конкуренции, совершенствования непрерывного образования на протяжении жизни. Отмечена необходимость кардинальных изменений в системе экономического образования, направленных на изучение в профессионально-технических училищах (ПТУ) основ маркетинга. Указано, что профтехобразование должно рассматриваться не только как компонент социальной сферы, но и как отрасль, глубоко интегрированная в экономику. Рассмотрены вопросы моделирования образовательно-информационной среды будущего, в основе которой должна быть иерархическая модель личности, четко очерчена организационная структура и элементный состав. Выделен комплекс задач по развитию природных задатков, интересов и склонностей учащихся, выход на качественно новый уровень образовательно-воспитательной среды, который отвечал бы требованиям времени. Констатировано, что интеллектуализация труда - единственный путь к разумному использованию наших природных и человеческих ресурсов, путь к общественному прогрессу.

Сovered the theoretical aspects of reforming the system of continuous education and direction to improve it in line with the Bologna Process in accordance with the standards and principles of the European area of education. Discloses a continuous quality management education, the formation of high professional competence of graduates of educational institutions in terms of market competition, improvement of continuing education throughout life. Noted the need for fundamental changes in the system of economic education, aimed at studying in vocational schools, the foundations of marketing. Given this indicates that vocational education should be seen not only as a component of the social sphere, but also as an industry is deeply integrated into the economy. The problems of modeling the educational and informational environment of the future, based on a hierarchical model should be the individual, which clearly delineated organizational structure and elemental composition. Identified a set of tasks for the development of natural instincts, interests and aptitudes of students entering a higher level of education and educational environment, which would meet the requirements of time. It was stated that the intellectualization of labor - the only way to wise use of our natural and human resources, the path to social progress.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + У. р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського