РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415157<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стецюк К. 
Художньо-естетична орієнтація студентів технічного ВНЗ як чинник підвищення їхньої професійної компетентності / К. Стецюк // Вища шк.. - 2011. - № 3. - С. 91-97. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Акцентовано увагу на естетичному вихованні особистості, виявленні в неї природних здібностей, створенні умов для їх реалізації. Розглянуто роль гуманітарної складової навчально-виховного процесу у технічних ВНЗ. Відзначено тенденцію щодо зниження загальнокультурного рівня студентів технічних спеціальностей. Висвітлено сутність естетичного виховання студентів, яка полягає у формуванні у вихованців естетичних поглядів, культури мислення, ставлення й якостей, необхідних як для сприйняття естетичних цінностей суспільства, так і для творчості за законами краси у всіх видах і сферах діяльності людини. Розкрито три етапи формування естетичної свідомості: художнє виховання, формування творчої спрямованості студента, навчання мові конкретного мистецтва. Констатовано, що художньо-естетична орієнтація студентів технічного ВНЗ як чинник підвищення професійної компетентності розвиває вищі форми людського споглядання та спеціально культивує здатність до інтелектуального уявлення.

Акцентировано внимание на эстетическом воспитании личности, выявлении в ней природных способностей, создании условий для их реализации. Рассмотрена роль гуманитарной составляющей учебно-воспитательного процесса в технических ВУЗ. Отмечена тенденция снижения общекультурного уровня студентов технических специальностей. Освещенa сущность эстетического воспитания студентов, которая заключается в формировании у воспитанников эстетических воззрений, культуры мышления, отношения и качеств, необходимых как для восприятия эстетических ценностей общества, так и для творчества по законам красоты во всех видах и сферах деятельности человека. Раскрыты три этапа формирования эстетического сознания: художественное воспитание, формирование творческой направленности студента, обучение языку конкретного искусства. Констатировано, что художественно-эстетическая ориентация студентов технического ВУЗ как фактор повышения профессиональной компетентности развивает высшие формы человеческого созерцания и специально культивирует способность к интеллектуальному представлению.

Accentuated the Aesthetic Education of individual identification in her natural abilities, creating conditions for their implementation. Examined the role of the humanitarian component of the educational process in technical colleges. There was a trend to reduce the overall cultural level of technical students. Highlights the essence of aesthetic education of students, which is shaping the aesthetic views of pupils, a culture of thinking, attitudes and qualities necessary for the perception of aesthetic values of society, and creativity under the laws of beauty in all forms and spheres of human activity. We propose three stages of the formation of aesthetic consciousness: art education, development of creative direction of the student, language teaching specific art. Stated that the artistic and aesthetic orientation of a technical college students as a factor of professional competence is developing higher forms of human intuition and the ability of specially cultivated for intellectual performance.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського