РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415178<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Куденко Н. 
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні / Н. Куденко, В. Герасимчук, А. Федорченко // Вища шк.. - 2011. - № 12. - С. 87-92. - укp.

Висвітлено передумови становлення маркетингу в Україні з позицій еволюції його як науки, методичного забезпечення навчального процесу в університетах, розвитку маркетингової освіти, створення української наукової школи маркетингу, розвитку практичної маркетингової діяльності, формування українських професійних організацій із певних функціональних напрямів маркетингу. Доведено вагомий внесок Київського національного економічного університету (КНЕУ) в становлення вітчизняної школи маркетингу, створення на його базі Всеукраїнської громадської організації "Українська асоціація маркетингу". Розглянуто стратегічні напрями в освіті, науці, підприємницькій діяльності, дослідження яких актуальні для вітчизняної економіки. Стверджено необхідність розвитку теоретичної складової сучасного маркетингу, тісного поєднання теорії і практики маркетингового менеджменту, вирішення яких є пріоритетним напрямом КНЕУ ім. В. Гетьмана.

Освещены предпосылки становления маркетинга в Украине с позиций эволюции его как науки, методического обеспечения учебного процесса в университетах, развития маркетингового образования, создания украинской научной школы маркетинга, развития практической маркетинговой деятельности, формирования украинских профессиональных организаций из определенных функциональных направлений маркетинга. Доказаны весомый вклад Киевского национального экономического университета (КНЭУ) в становление отечественной школы маркетинга, актуальность создания на его базе Всеукраинской общественной организации "Украинская ассоциация маркетинга". Очерчены стратегические направления в образовании, науке, предпринимательской деятельности, исследование которых актуальны для отечественной экономики. Утверждена необходимость развития теоретической составляющей современного маркетинга, тесного сочетания теории и практики маркетингового менеджмента, решение которых является приоритетным направлением деятельности КНЭУ им. В. Гетьмана.

The prerequisites and formation of marketing in Ukraine have been highlighted from the following standpoints: the development of marketing as a science; the development of marketing education; the creation of Ukrainian scientific school of marketing; the development of practical marketing activities; the formation of Ukrainian professional organizations in different functional directions of marketing.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р31(4УКР)13 + У9(4УКР)211.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського