Паньков Д. Впровадження модульно-компетентнісних підходів у навчально-виховний процес / Д. Паньков // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 6. - С. 89-93. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Досліджено шляхи запровадження модульно-компетентнісного підходу у професійній підготовці кваліфікованих робітників, який передбачає застосування модульних навчальных програм і технологій, зорієнтованих на формування в учнів ключової та професійної компетенції. Розглянуто структури ключової компетентності та характеристику рівнів компетентності кваліфікованого робітника III - IV розряду. Окреслено три напрями технологізації професійної підготовки та проблему запровадження системного різнорівневого та обгрунтованого застосування навчальних технологій в навчальних закладах ПТО. У зв'язку зі складністю та комплексністю цілей навчання, спрямованих на формування ключової та професійної компетентності запропоновано застосування модульно-компетентнісного технокомплексу, який дозволяє розробити модель організації навчально-виховного процесу на засадах системної та комплексної технологізації, розкрито перспективи подальших досліджень проблеми. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|