Гладишенко Т. Готовність педагогів до змін - запорука успішності впровадження особистісно-орієнтованої освіти / Т. Гладишенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 3. - С. 76-88. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто навчально-виховну структуру школи-інтернату N 2 Одеси, основною метою якої є розвиток творчої особистості через впровадження особистісно-орієнтованої освіти. Охарактеризовано основні пріоритети у діяльності педагогічного колективу: організацію психолого-педагогічного супроводу особистісної зміни педагогічних кадрів; усвідомлену гнучкість в управлінні педагогічним простором, активізацію особистих резервів педагогів в управлінні школою; орієнтацію на компетентність педагога, свободу у виборі форм і методів роботи, потребу у самовираженні; створенні умов для прояву творчої сили кожного учасника навчально-виховного процесу; формування толерантності, створення позитивного емоційного середовища. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч424(4УКР)714.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|