Бакалюк В. Ідея опори в дидактиці В.О.Сухомлинського / В. Бакалюк // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 4. - С. 46-50. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Розглянуто подібні прийоми реалізації принципу наочності в практиці В.О.Сухомлинського та ідеї опори в досвіді педагогів-новаторів. Розкрито роль методичних пошуків В.О.Сухомлинського, опорних сигналів В.Ф.Шаталова й опорних схем С.М.Лисенкової у формуванні продуктивного мислення та розвитку мови. Основну увагу приділено ролі методичних пошуків В.О. Сухомлинського, аналогічним ідеям опори в розумовому розвитку учнів, формуванні в них продуктивного мислення. Вказано на необхідність за умов комп'ютеризації навчально-виховного процесу врахування особливостей образного сприйняття інформації, функціональної асиметрії мозку. Визнано необхідність дослідження реалізації принципу наочності у практиці В.О.Сухомлинського в контексті педагогічної та психологічної семіотики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 + Ю983.513.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|