Зубченко О. Класифікація сучасних педагогічних інформаційно-комунікаційних технологій Великобританії / О. Зубченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 3. - С. 26-36. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Наведено розроблену на підставі комплексного аналізу Національного навчання плану (ННП) та позитивного досвіду Великобританії класифікацію практичного застосування педагогічних інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх закладах даної країни. Науково обгрунтовано й охарактеризовано поняття "мережеві педагогічні технології", "автономні педагогічні технології" та "комп'ютерні ігри". Проаналізовано ресурси мережі, мережеве, апаратне та програмне забезпечення, які застосовують для викладання 10-ти предметів ННП. Розглянуто й охарактеризовано основну складову автономних педагогічних технологій - освітнє програмне забезпечення, спрямоване на інтерактивне навчання. Систематизовано освітнє програмне забезпечення за критеріями: діапазоном застосування, певним контекстом і з використанням спеціального апаратного забезпечення. Розглянуто головні аспекти комп'ютерних ігор - технологічний і змістовий, проведено їх класифікацію за жанром. Висвітлено шляхи використання потенціалу мережевих і автономних педагогічних технологій і комп'ютерних ігор для формування сучасної системи освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + Ч34(4ВЕЛ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|