Уліщенко А. Кредитно-модульна форма підвищення кваліфікації як інноваційний шлях до інтеграції освіти та самоосвіти педагогічних працівників / А. Уліщенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 1. - С. 13-20. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.Проаналізовано наукові дослідження, здійснені з метою теоретичної розробки інтеграції самоосвіти як процесу свідомої самостійної пізнавальної діяльності й освіти. Визначено мотиви, що стимулюють учителів до самоосвіти та взаємопов'язані з ними функції самоосвіти. Розкрито роль інститутів післядипломної освіти в організації системи роботи, орієнтованої на стимулювання даного процесу у працівників у міжатестаційний період. Висвітлено досвід організації підвищення кваліфікації у Харківському обласному науково-методичному інституті безперервної освіти шляхом впровадження адаптивної системи управління. Значну увагу приділено кредитно-модульній формі навчання, яка орієнтує педпрацівників на безперервне підвищення фахового рівня впродовж усього міжатестаційного періоду. Висвітлено прогнозовані результати її впровадження в Інституті. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч311.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|