Василенко Н. Моніторинг - складова моделі підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності / Н. Василенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 5. - С. 40-49. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Висвітлено моніторинг якості освіти та його етапи як спосіб одержання об'єктивної інформації стосовно якості освіти, що має не усереднений, а індивідуально-особистісний характер розвитку кожної дитини в процесі оволодіння основами дисциплін навчального плану загальноосвітньої школи. Значну увагу приділено поняттю "педагогічний аналіз" як функції управління. Підкреслено, що кероване досягнення якості освіти на підставі моніторингу є актуальною проблемою, що може бути вирішена на рівні практичного впровадження, насамперед на початкових щаблях: учень - учитель - навчально-виховний заклад та логічною схемою, що включає рівні навченості, навчальні досягнення, особистісні досягнення школярів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21в6 + Ч424(4УКР)в6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|