Виговська О. Триєдина мета уроку в контексті цілепокладання: теорія і практика / О. Виговська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 4. - С. 20-24. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.
Проведено порівняльний аналіз стану педагогічної науки щодо цілеспрямування на початку використання ідеї триєдиної мети уроку та у наш час. Розглянуто спроби дослідження мети освітньо-виховного процесу як педагогічної проблеми в межах концепцій оптимізації навчання і цілісного підходу до навчання. Наведено аналітичні висновки теорії і практики цілеспрямування.
Шифр НБУВ: Ж22620Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"