Ягоднікова В. Учнівське самоврядування як засіб виховання / В. Ягоднікова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 43-52. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Висвітлено актуальну проблему сучасної української школи, що полягає у вихованні особистості, яка володіє не тільки певною сумою знань, умінь та навичок, але й має здатність включитися у демократичні процеси, що відбуваються у нашій країні. Проведений аналіз досліджень та публікацій з психолого-педагогічної літератури свідчить, що в самоврядуванні важливу роль відіграють лідери - особи, уповноважені колективом для керівництва тією чи іншою сферою діяльності. Розглянуто модель "Шкільної Учнівської Республіки"(ШУР), створену в школі № 50 м. Одеса, її завдання, Конституцію, згідно з якою учнівське самоврядування поділяється на законодавче (Парламент школи), виконавче (Кабінет міністрів школи), та судове (Рада справедливих). Подано схему роботи школи лідерів, яка має три секції. Участь у діяльності ШУР дає учням можливість бути організаторами, глибше проникатися відповідальністю за стан шкільних справ і за особистісний внесок у них, брати на себе відповідальність за справу колективу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.431 + Ч424(4УКР)714.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|