Касьянова О. Факторно-критеріальне моделювання як інструментарій експертизи якості освіти / О. Касьянова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 6. - С. 14-18. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Наведено аналіз джерел, присвячених проблемі експертизи в педагогіці. Розкрито особливості експертизи якості освіти на основі кваліметричного підходу. Зазначено, що дана експертиза передбачає розробку факторно-критеріальних моделей, які дозволяють оцінити якість освіти у єдності індивідуальних характеристик особистості, педагогічних показників організації освітнього середовища і соціальних параметрів функціонування та розвитку освітніх систем. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в6
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|