Коростельов В. Аналіз уроку як один із методів контролю за якістю роботи вчителя / В. Коростельов // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 6. - С. 74-80. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Аналіз уроку розглянуто не тільки як один з методів контролю, але і як метод інструктування. Виділено основні напрями комплексного аналізу уроку. Розкрито матричну модель педагогічного аналізу уроку. Подано факторно-критеріальну модель оцінки діяльності вчителя. Акцентовано увагу на визначенні показників якості та коефіцієнті якості праці вчителя, коефіцієнтах відповідності якості праці вчителя сучасним вимогам. Розкрито орієнтовну оцінку якості праці вчителя: рейтинги - високий, середній, нижчий за середній, низький. Наведено питання для бесіди з вчителем після відвідування його уроку. Доповнено матеріалами: анкета для визначення рівня вмінь вчителя, необхідних для організації процесу навчання; анкета для вивчення стану контролю за якістю роботи вчителя; шкала полярних профілів для визначення ставлення вчителів до контролю. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|