Просандєєва Л. Диференційно-діагностичні критерії порушення самоцінності дитини в процесі соціалізації / Л. Просандєєва // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 5. - С. 75-80. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Висвітлено результати констатуючого дослідження аналізу сучасного стану проблеми самоцінності у процесі соціалізації, яке охопило 279 учнів VI - VIII класів середніх шкіл Київської, Житомирської областей, а також 150 батьків, 23 психологи-експерти. Зазначено методи дослідження, зокрема використання включеного спостереження. На основі визначених критеріїв самоцінності дитини, а саме: рівня емоційного розвитку й самоставлення, наявності паталогічних проявів психіки, міри художнього розвитку й рівня етичного розвитку, запропоновано методику полярних профілів оцінки рівня самоцінності, яка працює за умов збору інформації за схемою з використанням таких методів, як спостереження, інтерв'ю з дітьми, їх батьками, та "Ключ" оцінки рівня самоцінності. Охарактеризовано п'ять виявлених рівнів самоцінності: надзвичайно низький, низький, середній, високий і дуже високий рівень. Висловлено тезу, що розроблена та впроваджена в психолого-педагогічну практику методика полярних профілів і критерії оцінки рівня самоцінності дозволяють з'ясувати найголовніші компоненти у формуванні самоцінності, встановленні специфіки кожного з виділених гіпотетично компонентів і структуруванні зв'язків між її складовими, визначенні концептуальної схеми експериментального вивчення самоцінності особистості дитини та відтворення її розвитку в процесі соціалізації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + Ю952.2-734
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|