Перехейда О. Інноваційні форми підвищення професійної майстерності педагога / О. Перехейда // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 4. - С. 90-99. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Запропоновано форми цілеспрямованого, неперервного, особистісно орієнтованого підвищення кваліфікації педагогічних кадрів (ПКПК). Надано систему ПКПК мережевої взаємодії - Центра освітніх ініціатив як ініціатора розробки різноманітних програм ПКПК. Показано специфіку дистанційного навчання (ДН) для ПКПК, який дозволяє слухачу вивчати курс у найбільш прийнятному для нього темпі у поєднанні з інтерактивними, телекомунікаційними технологіями для організації спілкування слухачів усередині дистанційної групи; кредитно-модульну систему організації ДН; різні моделі ДН і типологію курсів, які склалися на практиці в системі ПКПК; дидактичні принципи та форми ДН для ПКПК. Розкрито метод проектів як системного й послідовного моделювання вирішення проблемних ситуацій в навчальному процесі. Зазначено, що запровадження інноваційних форм ПКПК сприяє реалізації принципу багатоваріантності та гнучкості форм системи післядипломної педагогічної освіти відповідно до змін, потреб педагога та регіону. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.514(4УКР)764
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|