Головань Т. Модель навчально-виховного комплексу "Школа-місто" / Т. Головань // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 6. - С. 35-39. - укp.Розкрито мету проекту та положення, покладені в основу навчально-виховної системи школи. Визначено типи природжених талантів, один з яких можна виявити у будь-якій дитині. Висвітлено мету навчально-виховного процесу та основу розбудови педагогічного процесу у комплексі "Школа-місто" на базі загальноосвітньої школи № 24 м. Тернополя. Визначено освітні центри, з яких буде складатися навчально-виховний комплекс. Подано схему співпраці кожного центру розвитку здібностей дітей з відповідними структурами управління Тернопільської міської ради. Підкреслено такий аспект навчання, як формування видів динамічних навчальних груп за темпами навчання (високим, нормальним, зниженим). Акцентовано увагу на: диференціації роботи з учнями за змістом навчального матеріалу (види програм - базова, підвищеного рівня складності, персональна) та рівнями його засвоєння (репродуктивний, частково-пошуковий, творчий); комбінованій технології викладання предметів тощо. Простежено особливості організації навчання дітей, починаючи з V класу, зокрема, можливість учнів старших класів разом з середньою освітою отримати спеціальну освіту у коледжі, який введено у структуру школи-комплексу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|