Рижкова С. Педагогічна любов як категорія гуманної педагогіки / С. Рижкова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 6. - С. 53-56. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Акцентовано увагу на любові як морально-духовному почутті, що виникло в педагогічному просторі між учасниками цілісного педагогічного процесу - учителями та школярами. Визначено основний механізм розвитку духовної любові - створення умов для виникнення та функціонування взаємин, що сприяють її зародженню. Розкрито види таких взаємин: вияв піклування, етикетні відносини, ввічливість, підтримка позитивних емоцій тощо. Розкрито педагогічну концепцію любові, зокрема, її дієвість. Проаналізовано погляди теоретиків і педагогів-новаторів Ю.П. Азарова, В.І.Андрєєва, Б.Т. Лихачова на визначення любові. Виділено контури педагогічної любові як вищої духовної цінності всього педагогічного процесу. Запропоновано авторське трактування поняття "педагогічна любов". Індекс рубрикатора НБУВ: Ю702.38 + Ч421.430 + Ю751.2:Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|