Паржницький В. Практика соціального партнерства в навчальному закладі / В. Паржницький, В. Макаров, О. Юденкова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 6. - С. 81-85. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Висвітлено питання формування соціального партнерства в освітній галузі, зокрема, професійно-технічних навчальних закладів з виробничими підприємствами (працедавцями). Обгрунтовано завдання соціального партнерства. Акцентовано увагу на змісті соціальних договорів, на яких мають базуватися відносини професійно-технічних навчальних закладів та соціальних партнерів. Окреслено процедуру участі соціальних партнерів у визначенні змісту професійно-технічної освіти, розробці навчальних планів та програм. Визначено стратегічну мету створення соціального партнерства та зобов'язання, які мають брати на себе працедавці під час підписання угод з навчальним закладом. Розкрито принципи соціального партнерства та фактори, які заважають його системному розвитку. Розглянуто зміст поняття "соціальне партнерство" та його застосування у професійні освіті. На прикладі досвіду Дніпропетровського центру професійно-технічної освіти з поліграфії та інформаційних технологій розкрито основні напрями соціального партнерства з підприємствами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.54
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|