Мосякова І. Розвиток освітньо-культурного середовища багатопрофільного позашкільного навчального закладу в контексті феномену обдарованості / І. Мосякова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 4. - С. 67-70. - укp.Розкрито особливості багатопрофільного позашкільного навчального закладу (БПНЗ), позитивні сторони та суперечності, які впливають на розвиток обдарованості й розкриття талановитої молоді. На підставі узагальнення досвіду БПНЗ України визначено, що освітньо-культурне середовище БПНЗ має спрямовувати на формування свідомості, організацію креативно-проектної діяльності (результат - духовно-творча самореалізація). Зазначено, що розкриття змісту й особливостей розвитку суб'єктивної активності дитини у предметно-практичній, комунікативній і пізнавальній діяльності, її креативність дозволяє синтезувати життєві позиції в цілісний особистісний інтеграл "обдарованої особистості в світі". Підсумовано, що процес позашкільної освіти та виховання має спрямовуватись у площину цінностей особистісного розвитку дітей і молоді на підставі виявлення індивідуальних здібностей, формування різнобічних потреб та інтересів, що слід приділити першочергову увагу опануванню цінностями національної культури, осягненню традицій українського народу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР) + Ю983.724
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|