Полонська Т. Упровадження допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. Полонська, В. Кизенко, Г. Лашевська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 5. - С. 48-56. - укp.Запропоновано методичні рекомендації на допомогу в організації допрофільної підготовки вчителям, психологам, керівникам ЗНЗ і місцевих органів управління освітою за розділами: структура допрофільної підготовки та форми її реалізації; зміст і організація допрофільної підготовки; умови реалізації допрофільної підготовки. Розкрито основні складові допрофільної підготовки: курси за вибором у складі допрофільної підготовки; інформаційна робота та профільна орієнтація як складові допрофільної підготовки. Виділено три основні напрями допрофільної підготовки: інформаційний, психологічний та діяльнісний. Визначено основні принципи допрофільної підготовки, наведено моделі допрофільної підготовки з рекомендаціями для органів управління освітою та орієнтовною структурою навчального плану, організаційні моделі здійснення допрофільної підготовки. Розглянуто умови реалізації допрофільної підготовки в ЗНЗ. Як додатки подано зразки анкет профільної орієнтації; щодо курсів за вибором; для учнів; для батьків; для вчителів, що проводили консультації; профільної орієнтації (проводиться з батьками учнів VIII класу). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ю941.19-734
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|