Сухович Г. Факторно-критеріальна модель професійної діяльності педагога-оранізатора / Г. Сухович // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 4. - С. 37-40. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто принципи розробки та використання факторно-критеріальної моделі професійної діяльності педагога-організатора загальноосвітнього навчального закладу. Зосереджено увагу на принципах системного підходу до оцінювання його діяльності. Розкрито критерії наступних факторів діяльності педагога-організатора: особистісні якості, організація системності та єдності виховних впливів, інтеграція зусиль школи, сім'ї, громадськості, організація роботи за основними напрямами виховної роботи, документальне оформлення діяльності. Наведено базову кваліметричну модель діяльності педагога-організатора. Обгрунтовано перспективність комп'ютеризації кваліметричної моделі, що дозволить оперативно одержувати об'єктивну інформацію про діяльність педагога-організатора, створювати моніторингові програми та відслідковувати зміни у професійному зростанні педпрацівника. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.8 + Ч421.42
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|