Бухлова Н. Багаторівнева система підготовки вчителів гуманітарних дисциплін до формування самоосвітньої компетентності учнів у процесі післядипломної освіти / Н. Бухлова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 6. - С. 84-89. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Висвітлено результати дослідження, проведеного серед учителів гуманітарних дисциплін, яке показало, що існують проблеми в організації діяльності щодо цілепокладання, а також у прогностичній, діагностичній, проектувальній, конструктивній, організаторській, корекційній, комунікативній діяльності учителів. Розглянуто готовність учителів до формування самоосвітньої компетентності учнів як інтегративне, цілісне особистісно-функціональне утворення особистості, що має системну організацію, складну, багаторівневу структуру та є сукупністью взаємодією та взаємопроникненням мотиваційного, когнітивного, операційно-діяльнісного компонентів. Відзначено навчально-методичну роботу з учителями на курсах підвищення кваліфікації, яка передбачає спеціалізоване вдосконалення освіти шляхом поглиблення, розширення та оновлення їх професійних знань, використання сучасних технологій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.69
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|