РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415507<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Степанчук О. 
До питання про впровадження профільного навчання в загальноосвітній школі / О. Степанчук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 5. - С. 158-160. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто практичний досвід 30-річної роботи з впровадження профільного навчання в старшій школі, яке включає допрофільне навчання з VII класу і впливає не тільки на розвиток логічного мислення, поглиблення знань з навчальних дисциплін, вміння аналізувати, приймати правильне рішення, а й виховує всебічно розвинену, соціально зрілу людину, формує риси характеру учня. Зазначено, що впровадження допрофільного вивчення окремих предметів значно впливає не тільки на учнів, але й на формування особистості вчителя, його стиль спілкування з школярами, рівень його фахової підготовки та методичної майстерності.

Рассмотрен практический опыт 30-летней работы по внедрению профильного обучения в старшей школе, которое включает допрофильное обучения с VII класса, влияющее не только на развитие логического мышления, углубление знаний по учебным дисциплинам, умение анализировать, принимать правильное решение, но и воспитывает всесторонне развитого, социально зрелого человека, формирует черты характера ученика. Указано, что внедрение допрофильного изучения отдельных предметов значительно влияет не только на учащихся, но и на формирование личности учителя, его стиля общения со школьниками, уровень его профессиональной подготовки и методического мастерства.

Practical experience of 30-year career at the school to introduce school education in high school, which includes pre-professional learning class VII, which affects not only the development of logical thinking, knowledge of academic disciplines, the ability to analyze and make the right decision, but educates well-rounded, socially mature person, forms the character traits students. Indicated that the introduction of a profile study of individual subjects greatly affects not only students but also tothe formation of the person of the teacher, his style of communication with students, on the level of training and methodological expertise.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського